مورچه سیاه


« | خانه | »

این دومین باریه که یه آدمی که تره هم واسش خرد نمیکنم بهم میگه بچه. نمیدونم شاید به نظر اینها خندیدن و مسخره بازی بچگانه باشه. فکر میکنم یکی این وسط داره راپورتمونو به اونهایی که نباید بده، میده. متنفرم از این آدمهای دورو. الان دارم به این فکر میکنم شاید واقعا ما بچه باشیم، نمیدونم…


Trackbacks & Pingbacks

دیدگاه‌ها

  1. سلام چقدر سخت میگیری دوستم،من که به حرف دیگران اهمیت نمیدم در ضمن به نظر من کسی که به یکی دیگه میگه بچه یا بچه بودن رو خیلی بد میدونه یا خودش رو خیلی بزرگ میدونهیه بار یکی پشت سر من گفته بود فلانی بچه سوسوله وقتی به من گفتن به جای این که عصبانی بشم کلی خندیدم،برام جالب بود که همچین فکری کرده و خوشحال شدم که فهمیدم هر کسی از دیدگاه خودش آدم رو نگاه میکنه و این جوری زندگی بامزه تر میشه.همیشه شاد باشی

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 7 months ago
  2. * برفی says:

    سخت نگیر شهرزاد جونم…اتفاقا بچه بودن خیلی خوبه ::)
    حالا دوست داری بت بگیم بزذگ میگیم بزرگ
    گذشته از شوخی میدونم چی میگی ولی بیخیالش. اصلا مهم نیست.
    همسرم گاهی حرص میخوره میگه این اصلا مهم نیست تو تا فلان جای طرفو میسوزونه

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 7 months ago
  3. کی گفته ما بچه نیستیم ؟

    اتفاقن بچه ایم که خودمونو قاطی دنیای حقیر و پوچ اونا نمی کنیم

    مفهمومه ؟

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 7 months ago
  4. پس چهارشنبه نمی تونی بیای ؟ (چه همه درس خون شدن)

    جمعه چطور ؟

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 7 months ago
  5. * ماری says:

    بچه بودن خوبه دیگه ..آدم دیر تر پیر میشه

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 7 months ago
  6. * تي تي says:

    سلام شهرزاد جان…اگه به دقت مطلب منو خونده بودي متوجه ميشدي كه منظور من تمام دانشجوهاي شهرستاني نبود بلكه بعضي از اونا بود كه همكارم به اون دسته تعلق داره… و جاي ديگه گفته بودم كه خودم با يكي از همون دانشجوهاي شهرستاني دوستي نزديك دارم …

    از آشنايي باهات خوشحالم

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 7 months ago
  7. * تي تي says:

    راستي كجا زبان فرانسه ميخوني؟؟من يه مدت براي تقويت زبان فرانسم كيش ميرفتم تو جهان كودك..متود كفه كرم رو داشت كه راضي كننده بود…

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 7 months ago
  8. سلام دوستم خوبی؟
    من شغلم عوض شده اینه که فعلا در ترافیک کاری به سر میبرمچه خبر خودت هم کم پیدا شدیا کم نویش هم شدی
    فعلا بای

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 7 months ago


پاسخی بگذارید

