مورچه سیاه


« | خانه | »

1- دارم سیگار رو ترک میکنم
2- گیر دادن فردا بریم کلاردشت ولی من حوصله ندارم و احتمالا میپیچونم
3- نمیدونم چرا اینقدر عصبی ام
4- حوصله ی هیچی رو ندارم.
5- حال نمیکنم با جمعتون. مگه مجبورم؟
6- الان با خوندن مورد های بالا فهمیدم خیلی چس و نکبت شدم.
7- میشه توی مونیتور من فضولی نکنی؟ متنفرم از این کار
8- والسلام


Trackbacks & Pingbacks

دیدگاه‌ها

  1. * برفی says:

    وای شهرزاد اول از همه مورد 7. من متنفرممممممم که وقتی اینجام یکی بیاد تو مونیتور فضولی کنه اصلا هم فرق نمیکنه که کی باشه! ازین کار بی نهایت بدم میاد مگه اینکه خودم کسی رو صدا کرده باشم چیزی رو ببینه.

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 4 months ago
  2. * برفی says:

    بعدم هیچ نکبت نشدی خوب ادم وقتی با یه جمعی حال نمیکنه چرا باید باشون بره تفریح؟ خوب اون تفریح که زهر مار میشه

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 4 months ago
  3. * برفی says:

    شماره 1 هم …برات ارزوی موفقیت میکنم.

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 4 months ago
  4. * بارباپاپا says:

    سلام دوستمخوبی؟
    در مورد سیگار خیلی کار خوبی میکنیامیدوارم که موفق بشی
    عصبی بودن و بیحوصلگی هم به ترک سیگار مربوط میشه اگه دو هفته تحمل کنی ردیف میشه.میدونم الان داری میگی آخه تو از کجا میدونیما نخوردیم نون گندم اما دیدیم دست مردم
    همیشه شاد باشی دوستم

    | پاسخ ارسال شده 8 years, 4 months ago


پاسخی بگذارید

