مورچه سیاه



۱- امروز و دیروز کلی روی مدارمون کار کردیم ولی درست نشد. البته بعدا به این نتیجه رسیدم که همین که خودمون روش کار کردیم ارزشش خیلی بیشتر از اینایی بود که رفتن پول دادن و مدارشونو واسشون درست کردن. واسه همینم از کارمون راضیم.

۲- دیروز رفتم اتاق استاد که ازش برد بگیرم چون برد خودمون خراب بود. خواست اسممو بنویسه که چی گرفتم میپرسه خب اسم گلت چیه اوف اینقدرم با عشوه حرف میزنه(ایشون مرد هستن)

۳- امتحانا داره شروع میشه. وای بر من…

۴- دیشب سالم رسیدم به خونه چون آژانس گرفتم

۵- حالا کی میخواد واسه امتحانا درس بخونه؟ حوصله ندارم

۶-چقدر این روزا هوا خوب شده

۷- چند وقته با کلی انرژی مثبت از خونه میرم بیرون و سعی میکنم این انرژی رو هم به همه انتقال بدم. فکر کنم موقع امتحانا به دردم بخوره

۸- یه فیلم دارم دانلود میکنم به اسم click. باید تا مهلتش تموم نشده زودتر تو دانشگاه بست بشینم تا دانلودش تموم شه یادش بخیر روزگاری خودمون خودکفا بودیم خونه ای دی اس ال داشتیم همش دانلود میکردیم! بسوزه پدر مرکز مخابرات اینجا!

9- خدا کنه اون استاد خفنه منو پاس کنه یه بار سر یه درس دیگه ازش گرفتم 7 و نیم . لامصب نمیاد همه رو هم بده 9. همون 5،6 خودت رو وارد میکنه گند میزنه به معدل. نمره خوبشم دیگه 13، 14 هستش که هرکی بشه خیلی خفنه! یکی از بچه ها ترم پیش 10 شد میخواست شیرینی بده!

10- برم چای بخورم


Trackbacks & Pingbacks

دیدگاه‌ها

  1. سلام چتوری
    به نظر منم همین که خودتون را مدارتون کارکردید ارزشمند تره
    البته تخصص من بیشتر مدارا کردنه نه مدار به هر حال وبلاگ بی خودی دارید
    موفق باشید ، بای


    ممنونم!

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 11 months ago
  2. 1- کار خوبی کردی که مدارتون رو خودت بستی. اصولا می گن مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد.
    2- نمره گرفتن ملاک نیست، یادگیری ملاک اصلیست
    3- منم خودم وقتی پروژه تحویل می گیرم روی این بحث خیلی تاکید دارم که دانشجو خودش پروژه اش رو انجام داده باشه و خیلی اوقات دانشجویی که برنامه ای رو خودش نوشته و خیلی شکیل نیست و تازه ممکن است ایراد هم داشته باشه نمره بهتری می گیره از اونی یک برنامه آنچنانی داره و هیچی ازش سر در نمیاره.
    4…
    .
    .
    10- منم برم چای بخورم. اصلا فرموش کرده بودم که امروز چای نخوردم


    خوشحالم که بانی خیر شدم (چای رو میگم)

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 11 months ago
  3. این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست

    این چه شمعی است که دلها همه پروانه اوست

    به روزمممممممممممممممم.

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 11 months ago
  4. سلام شهرزادیخوبی دوستم؟اسم گلتخیلی باحال بوداینی که کلیک رو بازی کرده که عکسش توی پوستر فیلم هس یه فیلم بازی کرده به اسم انگر منیج منت بگیر ببین وای انقدر خنده داره که نگوهمیشه شاد باشی


    باربایی من شدم مثل کلاغ کلی فیلم تا حالا اندوختم هنوز ندیدمشون! گذاشتم واسه بعد امتحانا و عید! مرسی اونم حتما دانلود میکنم. امضا: کلاغ سخت افزاری

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 11 months ago
  5. * بارباپاپا says:

    خودت هم خصوصی داری

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 11 months ago
  6. دیشب اومدم فرصت نکردم بخونم ولی الان خوندمت شهرزاد جون.
    منم اصلا تو مود امتحان اینا نیستم گند زدم سیستماتیکم رو رفت منم اگه 10 بگیرم شیرینی میدم تازه ترم قبل بیو رو 10/3 شدم از خوشحالی نزدیک بود ارست شم البته تنبل نیستما ولی بیشتر اوفات حال درسو ندارم
    از این انرژی مثبتام تا دلت بخواد دارم اصلا زیادی این چن روزه احساس خوشی و ارامش میکنم میترسم برا همون دوست دارم به دلم یه قفل گنده بزنم تا از ورود هر احساس بدی جلوگیری شه
    خوشحالم سالم رسیدی خونه.
    تا بعد….


    منم مثل تو ام. هیچ وقت حوصله درس خوندنو ندارم. ولی هروقت مثل آدم یه چیزیو خوندم تا حالا از همه هم بیشتر شدم! توهم موفق باشی

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 11 months ago
  7. * برفی says:

    عسیسم اسم گلت چیه؟ ارکیده؟ نرگس؟ رز؟ بگو دیگه؟؟؟؟


    واه واه! مگه زبیده چشه؟

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 11 months ago
  8. * برفی says:

    نظرت راجع به چای با طعم البالو چی بید؟


    هنوز تست نکردمش! این دفعه که رفتم بوفه چای با طعم آلبالو سفارش میدم

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 11 months ago
  9. امتحانا یه مزیتی هم داره اونم اینه که همیشه ما میشینیم وبلاگامونو آپ میکنیم


    واقعا درست میگی ها!

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 11 months ago
  10. * دینا says:

    همون استاده سیگنالت؟
    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من شنبه VLSI دارم.
    وا مصیبتااا
    وامحمدااااااااااا
    واحسیناااااااااااااااا


    آره همونههههههه
    خدا کنه به خیر بگذره

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 11 months ago


پاسخی بگذارید

