مورچه سیاه


« | خانه | »

موزیک متن دکستر

dexter

من عاشق موزیک متن فیلم دکستر شدم. خیلی تاثیر گذاره… ساخته Daniel Licht . یکی از بهترین چیزها در این سریال موزیک متن فوق العادشه. اگه به موزیک خوب علاقه دارین میتونین این پارت رو دانلود و گوش کنین:

Dexter Blood Theme by Daniel Licht


Trackbacks & Pingbacks

دیدگاه‌ها

  1. * Mahda says:

    خانومی شما که از دکستر خوشت نمی‌اومد… چی شد ییهو؟!:mrgreen:

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 1 month ago
    • * levidee says:

      بدم که نمیومد ولی طرفدارشم نیستم. ولی موزیک متنش رو واقعا دوست دارم

      | پاسخ ارسال شده 7 years, 1 month ago
  2. * سپنتا says:

    این سریال قراره برسه دستم . حتما رو آهنگش هم دقت میکنم .

    | پاسخ ارسال شده 7 years, 1 month ago
  3. * مربم says:

    بهم یه ایده ی آپ کردن دادی ….
    مغسی بوکو

    | پاسخ ارسال شده 7 years ago
  4. * علی says:

    سلام وبلاگتون خیلی خیلی خوبه.
    خوشحال میشم از وبلاگ من هم دیدن کنید.
    http://www.alidairy.blogfa.com

    | پاسخ ارسال شده 7 years ago
  5. سلام دوستم خوبی؟
    چی شده چرا مریض شدی؟الان بهتری؟

    | پاسخ ارسال شده 6 years, 12 months ago
  6. * Amir says:

    جالب بود…..کلی نه این فیلم….بیا پیش من

    | پاسخ ارسال شده 6 years, 11 months ago
  7. * Mahda says:

    شهرزادی کجایی خانوم؟! نیستی. دلم برات تنگ شده آبجی.🙂

    | پاسخ ارسال شده 6 years, 11 months ago


پاسخی بگذارید

