مورچه سیاه



1- دیشب به این نتیجه رسیدم که  هر چقدر هم از کسی بدم بیاد باید دوست داشته باشم که واسش اتفاقهای خوب بیفته

2- پدرم در اومد ظرف 48 ساعت 24 ساعت سر کلاس سیستم عامل بودم!

3- مشاور درسیم زنگ زد. روزی کلی ساعت واسم برنامه ریزی کرده :دی کلی حال کردم دقیقا جوری برنامه ریزی کرده که خودم واسه خودم کرده بودم. البته 2 ساعت بیشتر گذاشته درس خوندنم رو که هر چی چونه زدم زیر بار نرفت که کمش کنه :دی

4- 6 قسمت قهوه تلخ مهران مدیری رو دیدم. تا حالاش به نظرم چندان جالب نبود. البته طول میکشه تا سریالهای مهران مدیری جا بیفته.

5- چقدر هوا خوبه. جون می ده واسه پیاده رویییییییییییی


Trackbacks & Pingbacks

دیدگاه‌ها

  1. * درنگو says:

    پياده روي با 1 آدم باشعور آي ميچسبه…من كه امسال ازينا نداشتم…به طرز فجيعي تنها هوا كوفت ميكنم…ميگن آخر ِ همه چي همين خودمونيم و تنهايي…نميدونم چيه قضيه كه ما با هر كسي هم كه باشيم انگار تنهاييم…اين روزا تنهايي معمولي بيشتر ِ يه مدل تنهايي دور از غم فراق و اين ك…س ش…ع…ر…ا كه حوصله آدم رو گاهن سر ميبره!

    | پاسخ ارسال شده 6 years ago


پاسخی بگذارید

